[Epitesz-barkacs] Menetes szárra hajtókar rögzítés

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Feb. 19., Sze, 13:43:21 CET

1. hegesztes

2. ragasztas. az anyakat a menethez, meg a hajtokart is az anyakhoz.

3. legalabb az anyat alakzaroan kotni a hajtokarhoz. a laposvasba vagott
menettel, vagy az anyara tett "villaskulcs" a laposvashoz csavarozasaval,
vagy hasonloan

4. a hajtokaron atdugas utan a menetes szarat 90-fokban elgorbiteni, es U
bilinccsel a laposvashoz csavarozni?

a lenyeg a feluletek. Jo nagy feluletek kellenek, akkor kevesbe csuszik meg
minden. Tehat nem egy sima anyat teszunk ala-fole, hanem tobbet, vagy jo
hosszut, akkor nem olyan konnyen forog meg rajta. (plusz ragaszto).
Ugyanigy jo lenne ha az anya felso felulete jo nagy lenne, meg oda mehet
kormos-rugos alatet.

Vajk