[Epitesz-barkacs] trabi

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Jan. 7., K, 01:40:15 CET


Sziasztok!

Még anno a '80-as évek vége felé összetákoltam egy kistraktort. ( 
www.minyu.hupont.hu  Trakesz menü.) Jawa motorral kezdődött, majd kapott 
egy Pannóniát, aztán a törzsfejlődés során egy, a világon egyedülálló 
egy hengeres Trabant motor után a sokadik két hengerest fogyasztja.  
Ritkán használom, mert ha megfog a rendőr, az nagyon sokba kerülne 
nekem. Most megint kellene. Majd két évet állt egy színben. Szerencsére 
némi hidegindító segítségével cirka 5 perc alatt elindult. Az azonban 
idegesít, hogy vagy 6-8 éve az a rögeszméje, hogy a karburátortól 
távolabb eső henger indítás után vagy fél perccel megáll. Eltűnik a 
szikra. Kiveszem a gyertyát, beteszek egy másikat és láss csodát, vagy 
fél percig megint jó. Néha még 5-6 percet is kibír. Aztán gyertya csere. 
Az sem baj, ha egy már nem működőt teszek vissza, mert az újra jó lesz 
egy kis ideig, ha eleget "pihent". Vettem bele újat is. Az órákat 
kibírt, aztán kezdődött a móka megint.
Szeretnék tippeket, ötleteket kapni tőletek, hogy mit kellene 
kicserélni, javítani, hogy megszűnjön a kellemetlen jelenség.
Most hegesztettem össze egy több mint 3 méter hosszú emelőkaros trélert, 
ami hidromotoros csörlővel emel magára sok mázsás I gerendákat, ugyanis 
egy nem messze levő telephelyről kell őket hazahoznom. Jó lenne, ha nem 
kellene minden percben gyertyacsere miatt megállnom.
Mivel a Trabant olyan mint a foci, vagy a politika (mindenki tudja a 
tutit) bízom benne, hogy jó pár Trabi-szaki van köztünk.

Köszönettel.  Misi

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.
http://www.avast.com



További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról