[Epitesz-barkacs] Kivetopant - maskepp

Topybear topylista1 at topybear.hu
2014. Jan. 7., K, 11:41:34 CET

Igen, ezeket jellemzően üvegajtókhoz meg alu keretes ajtókhoz szokták
használni. A bútorlap viszont elég nehéz, meg ez méretesebb cucc is -
180x45, meg még egy bambusztapéta burkolat is lesz rajta, a süllyesztős
megoldás megbízhatóbbnak tűnik.
Köszi Vajk a matekolást, én is valahova ide jutottam, így bátrabban neki
merek ugrani. :)

Topy