[Epitesz-barkacs] trabi

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Jan. 7., K, 10:57:49 CET


Sziasztok!

Én rotációs kapával jártam hasonlóképp.
Amikor leállt, kivettem a gyertyát és betettem egyet a tartalékok közül.
A trabantba vett gyertyát raktam a rotációs kapába.
Nem tudtam a hozzávaló hőértékű gyertyát venni, a trabantból kivett meg
volt bőven.
A tartalékokat időnként megpucoltam és újra mehetett a kapába.
De volt, hogy elég volt a néhány napi szellőztetés is.
Akkor egyértelműen a gyertyacsere segített.
A gyújtó részt nem próbáltam cserélni, mert ez olcsóbb volt.

Szóval milyen színű a kivett gyertya?

Üdv. Tibi



2014. január 7. 10:11 Vajk Fekete írta, <vajkhu at gmail.com>:

> en nem sokat szereltem eletemben autot, de erdekes lenne hogy a kivett
> gyertya milyen? netan bekopott, kormos? Ugyanazt visszateve mukodik tovabb?
> nem a hengerszelloztetestol javul meg a gyertyacserekor?
>
> Vajk
>
>
> 2014/1/7 <szepygab at gmail.com>
>
>> Gratula a géphez, nem kis munka lehetett!
>>
>> A hibaleírás alapján vagy üzemanyagellátási gondra tippelek, vagy a
>> gyújtótrafó környékén néznék körül (trafó, megszakító, kondenzátor,
>> nagyfesz kábel a pipával). Az elég nyilvánvaló, hogy nem gyertyaprobléma.
>>
>> Gábor
>> ex-trabis :-)
>>
>> Orbán Mihály írta 7 Jan 2014  1:40 levelében:
>>
>> > Sziasztok!
>> >
>> > Még anno a '80-as évek vége felé összetákoltam egy kistraktort. (
>> > www.minyu.hupont.hu  Trakesz menü.) Jawa motorral kezdődött, majd
>> > kapott egy Pannóniát, aztán a törzsfejlődés során egy, a világon
>> > egyedülálló egy hengeres Trabant motor után a sokadik két hengerest
>> > fogyasztja.  Ritkán használom, mert ha megfog a rendőr, az nagyon
>> > sokba kerülne nekem. Most megint kellene. Majd két évet állt egy
>> > színben. Szerencsére némi hidegindító segítségével cirka 5 perc alatt
>> > elindult. Az azonban idegesít, hogy vagy 6-8 éve az a rögeszméje, hogy
>> > a karburátortól távolabb eső henger indítás után vagy fél perccel
>> > megáll. Eltűnik a szikra. Kiveszem a gyertyát, beteszek egy másikat és
>> > láss csodát, vagy fél percig megint jó. Néha még 5-6 percet is kibír.
>> > Aztán gyertya csere. Az sem baj, ha egy már nem működőt teszek vissza,
>> > mert az újra jó lesz egy kis ideig, ha eleget "pihent". Vettem bele
>> > újat is. Az órákat kibírt, aztán kezdődött a móka megint. Szeretnék
>> > tippeket, ötleteket kapni tőletek, hogy mit kellene kicserélni,
>> > javítani, hogy megszűnjön a kellemetlen jelenség. Most hegesztettem
>> > össze egy több mint 3 méter hosszú emelőkaros trélert, ami
>> > hidromotoros csörlővel emel magára sok mázsás I gerendákat, ugyanis
>> > egy nem messze levő telephelyről kell őket hazahoznom. Jó lenne, ha
>> > nem kellene minden percben gyertyacsere miatt megállnom. Mivel a
>> > Trabant olyan mint a foci, vagy a politika (mindenki tudja a tutit)
>> > bízom benne, hogy jó pár Trabi-szaki van köztünk.
>> >
>> > Köszönettel.  Misi
>> >
>> > ---
>> > A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus
>> > védelme ellenőrizte azt. http://www.avast.com
>> >
>> > _______________________________________________
>> > Epitesz mailing list
>> > Epitesz at lists.javaforum.hu
>> > http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>>
>>
>>
>> Üdv
>>
>> szepygab
>> http://jokaja.hu
>>
>> _______________________________________________
>> Epitesz mailing list
>> Epitesz at lists.javaforum.hu
>> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>>
>
>
> _______________________________________________
> Epitesz mailing list
> Epitesz at lists.javaforum.hu
> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>
>
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lists.javaforum.hu/pipermail/epitesz/attachments/20140107/b09d910e/attachment.html>


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról