[Epitesz-barkacs] trabi

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Jan. 7., K, 23:24:46 CET


Azért nem olyan egyértelmü a dolog. Ma vettek két Isolator gyertyát 
bele. Persze nem vagyok én olyan jótét lélek, hogy mindkét henger kapjon 
egy újat, Egyet a rosszba, egyet meg tartalékként, ha nem bírná az első.
Szóval láss csodát, ma mentem vele hiba nélkül egész délután. Persze 
csak pár percet és pár métert.
Kíváncsi vagyok, meddig bírja az új gyertya. Igaz, ezt a módszert már 
megjátszottam többször is az évek során. Idővel
az új gyertyák is megadták magukat.


Misi


2014.01.07. 9:57 keltezéssel, szepygab at gmail.com írta:
> Gratula a géphez, nem kis munka lehetett!
>
> A hibaleírás alapján vagy üzemanyagellátási gondra tippelek, vagy a
> gyújtótrafó környékén néznék körül (trafó, megszakító, kondenzátor,
> nagyfesz kábel a pipával). Az elég nyilvánvaló, hogy nem gyertyaprobléma.
>
> Gábor
> ex-trabis :-)
>
> Orbán Mihály írta 7 Jan 2014  1:40 levelében:
>
>> Sziasztok!
>>
>> Még anno a '80-as évek vége felé összetákoltam egy kistraktort. (
>> www.minyu.hupont.hu  Trakesz menü.) Jawa motorral kezdődött, majd
>> kapott egy Pannóniát, aztán a törzsfejlődés során egy, a világon
>> egyedülálló egy hengeres Trabant motor után a sokadik két hengerest
>> fogyasztja.  Ritkán használom, mert ha megfog a rendőr, az nagyon
>> sokba kerülne nekem. Most megint kellene. Majd két évet állt egy
>> színben. Szerencsére némi hidegindító segítségével cirka 5 perc alatt
>> elindult. Az azonban idegesít, hogy vagy 6-8 éve az a rögeszméje, hogy
>> a karburátortól távolabb eső henger indítás után vagy fél perccel
>> megáll. Eltűnik a szikra. Kiveszem a gyertyát, beteszek egy másikat és
>> láss csodát, vagy fél percig megint jó. Néha még 5-6 percet is kibír.
>> Aztán gyertya csere. Az sem baj, ha egy már nem működőt teszek vissza,
>> mert az újra jó lesz egy kis ideig, ha eleget "pihent". Vettem bele
>> újat is. Az órákat kibírt, aztán kezdődött a móka megint. Szeretnék
>> tippeket, ötleteket kapni tőletek, hogy mit kellene kicserélni,
>> javítani, hogy megszűnjön a kellemetlen jelenség. Most hegesztettem
>> össze egy több mint 3 méter hosszú emelőkaros trélert, ami
>> hidromotoros csörlővel emel magára sok mázsás I gerendákat, ugyanis
>> egy nem messze levő telephelyről kell őket hazahoznom. Jó lenne, ha
>> nem kellene minden percben gyertyacsere miatt megállnom. Mivel a
>> Trabant olyan mint a foci, vagy a politika (mindenki tudja a tutit)
>> bízom benne, hogy jó pár Trabi-szaki van köztünk.
>>
>> Köszönettel.  Misi
>>
>> ---
>> A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus
>> védelme ellenőrizte azt. http://www.avast.com
>>
>> _______________________________________________
>> Epitesz mailing list
>> Epitesz at lists.javaforum.hu
>> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>
>
> Üdv
>
> szepygab
> http://jokaja.hu
>
> _______________________________________________
> Epitesz mailing list
> Epitesz at lists.javaforum.hu
> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>
>


---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.
http://www.avast.com



További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról