[Epitesz-barkacs] trabi

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Jan. 7., K, 23:27:53 CET


Nem. a hengerszellőztetés nem a jó megoldás. A helyzet, hogy a bedöglött 
gyertyán nem mutatkozik szikra. Ez a gyertya, csak később használható 
újra, ha már pár másik járt előtte. Akkor is csak rövid ideig. Kinézetre 
semmi különleges. Semmi kormosodás, semmi barnaság (na ez már baj), 
kicsit üzemanyagos.

Misi



2014.01.07. 10:11 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> en nem sokat szereltem eletemben autot, de erdekes lenne hogy a kivett 
> gyertya milyen? netan bekopott, kormos? Ugyanazt visszateve mukodik 
> tovabb? nem a hengerszelloztetestol javul meg a gyertyacserekor?
>
> Vajk
>
>
> 2014/1/7 <szepygab at gmail.com <mailto:szepygab at gmail.com>>
>
>     Gratula a géphez, nem kis munka lehetett!
>
>     A hibaleírás alapján vagy üzemanyagellátási gondra tippelek, vagy a
>     gyújtótrafó környékén néznék körül (trafó, megszakító, kondenzátor,
>     nagyfesz kábel a pipával). Az elég nyilvánvaló, hogy nem
>     gyertyaprobléma.
>
>     Gábor
>     ex-trabis :-)
>
>     Orbán Mihály írta 7 Jan 2014  1:40 levelében:
>
>     > Sziasztok!
>     >
>     > Még anno a '80-as évek vége felé összetákoltam egy kistraktort. (
>     > www.minyu.hupont.hu <http://www.minyu.hupont.hu>  Trakesz menü.)
>     Jawa motorral kezdődött, majd
>     > kapott egy Pannóniát, aztán a törzsfejlődés során egy, a világon
>     > egyedülálló egy hengeres Trabant motor után a sokadik két hengerest
>     > fogyasztja.  Ritkán használom, mert ha megfog a rendőr, az nagyon
>     > sokba kerülne nekem. Most megint kellene. Majd két évet állt egy
>     > színben. Szerencsére némi hidegindító segítségével cirka 5 perc
>     alatt
>     > elindult. Az azonban idegesít, hogy vagy 6-8 éve az a
>     rögeszméje, hogy
>     > a karburátortól távolabb eső henger indítás után vagy fél perccel
>     > megáll. Eltűnik a szikra. Kiveszem a gyertyát, beteszek egy
>     másikat és
>     > láss csodát, vagy fél percig megint jó. Néha még 5-6 percet is
>     kibír.
>     > Aztán gyertya csere. Az sem baj, ha egy már nem működőt teszek
>     vissza,
>     > mert az újra jó lesz egy kis ideig, ha eleget "pihent". Vettem bele
>     > újat is. Az órákat kibírt, aztán kezdődött a móka megint. Szeretnék
>     > tippeket, ötleteket kapni tőletek, hogy mit kellene kicserélni,
>     > javítani, hogy megszűnjön a kellemetlen jelenség. Most hegesztettem
>     > össze egy több mint 3 méter hosszú emelőkaros trélert, ami
>     > hidromotoros csörlővel emel magára sok mázsás I gerendákat, ugyanis
>     > egy nem messze levő telephelyről kell őket hazahoznom. Jó lenne, ha
>     > nem kellene minden percben gyertyacsere miatt megállnom. Mivel a
>     > Trabant olyan mint a foci, vagy a politika (mindenki tudja a tutit)
>     > bízom benne, hogy jó pár Trabi-szaki van köztünk.
>     >
>     > Köszönettel.  Misi
>     >
>     > ---
>     > A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus
>     > védelme ellenőrizte azt. http://www.avast.com
>     >
>     > _______________________________________________
>     > Epitesz mailing list
>     > Epitesz at lists.javaforum.hu <mailto:Epitesz at lists.javaforum.hu>
>     > http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>
>
>
>     Üdv
>
>     szepygab
>     http://jokaja.hu
>
>     _______________________________________________
>     Epitesz mailing list
>     Epitesz at lists.javaforum.hu <mailto:Epitesz at lists.javaforum.hu>
>     http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
>
>
>
>
> _______________________________________________
> Epitesz mailing list
> Epitesz at lists.javaforum.hu
> http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz



---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.
http://www.avast.com
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lists.javaforum.hu/pipermail/epitesz/attachments/20140107/169b4a80/attachment.html>


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról