[Epitesz-barkacs] trabi

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Jan. 8., Sze, 16:20:52 CET

Már nem tudom, mikor és milyen gyertyát vettem a trabantomba.
De azt tudom, hogy mindig őzbarna volt, amikor néztem.
A Ducati rotációs kapában meg gyakran kormos volt.

Nem tudom, számít-e, de a trabantba 40-es keveréket töltöttem, a Ducati
gépkönyvében meg akkoriban
mintha 20-ast írtak volna. Még a '80-as évek elején vette apósom.

Üdv. Tibi