[Epitesz-barkacs] trabi

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2014. Jan. 8., Sze, 02:59:41 CET

Én anno a Daciamban lecseréltem  a gyújtás elektronikát egy optoelektronikus
gyújtásra, valamelyik tsz melléküzemág termékére.

Mivel nem nagyon törődtem a kocsival, nem cseréltem gyertyát addíg, míg
hibajelenség nem lett.  A 4 gyertyából kettőben annyira elfogyott az
elektróda, hogy a porcelánban mát gödör volt.

Ezt csak azért mondom, hogy egy bazi erős elektronika átüt mindenen.

KI