[Epitesz-barkacs] bojler a padláson

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Jan. 10., P, 09:13:25 CET

2014.01.10. 9:09 keltezéssel, jhidvegi írta:
> [...]
> hőszigetelni kell azokat is alaposan. Beleértve a
> nyomáscsökkentő-lefújószelep akármicsodát is. Sőt, én azt javasolnám,
> hogy ilyeneket ne használj, direktben kösd rá a bojlert a hálózatra,
> aminek az lesz a következménye, hogy nem fog elmászni a pl zuhanyozás
> közbeni vízhőfok attól, hogy másvalaki máshol kinyit egy hideg- vagy
> melegvízcsapot. Így aztán a padlásról nem kell semmiféle vizeket
> elvezetni. (Sok éve használok így bojlert, immár a másodikat, miután
> az első több évtizedes működés után befejezte áldásos tevékenységét,

Télire le van eresztve a ház, tavasszal szoktuk víz alá helyezni újból :)

> Én nem használnék más rögzítést, mint a saját akasztóit. Nem nagy ügy
> olyan állványfélét összehozni, amin rajta van a 2 csavar meg alul a
> támaszték helye is megvan, amúgy a földön áll az egész. Némi
> zártszelvények, szögvasak (ízlés szerint), és hegesztgetés, festés.
> Gondolom legalább 120 literesről van szó. Mert egy 30 literes
> burkolatának talán nem gond, ha csak körbe alá van támasztva.

Az jó ötlet, csinálok valami zárt szelvény keretet neki és arra teszem fel.

> Ja, gondolj arra is, hogy le lehessen szedni az aljáról azt az
> alaplapot vagy hogy hívják, szóval kell hely lefelé rendesen. Már csak
> azért is, hogy ne tükörrel kelljen szerelni, mint ahogy a fogorvos
> dolgozik. :-)

Lekötöm a vízről és felborítom, ha szerelni kell.
Vagy másfél méteres flexicsövekkel kötöm be és nem kötöm
le a vízről, úgy dűtöm föl :)

Köszi
--
Hofferek Attila