[Epitesz-barkacs] bojler a padláson

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Jan. 11., Szo, 11:34:48 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Voltam fönn benne, valóban csak tartály. Annyira, hogy még a
> szivattyúk sem ott vannak, hanem itt nálunk az utca végében.
> Külön tudomány annak megtervezése, hogy az egészben áramoljon a víz,
> ne legyen pangó terület, ami megposhadhat.

Igen, ez minden víztárolónál fontos, hallottam már róla.
Nálatok már mackósabb lehet a nyomás, mint itt, ha a szivattyúmotorok is ott
vannak, szóval nincs közben nyomáscsökkentő - hacsaknem külön cső megy onnan a
toronyhoz.

> Úgy épült, hogy kilátó lesz a tetején, van is. Szeptember 11-re
> hivatkozva viszont nem üzemeltetik, így nyilván olcsóbb :-(

És neked hogy sikerült feljutnod? Eddig akárhányszor jártam arra, sehol egy
lélek. Na jó, nem is gondoltam, hogy fel is lehetne idegenként jutni, meg nem is
sűrűn mentem arra.
Csak felsétálni lehet, vagy van valamiféle lift is? Uram bocsá, vaslétrán kell
felmenni? :-)