[Epitesz-barkacs] bojler a padláson

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2014. Jan. 11., Szo, 07:54:22 CET

jhidvegi írta 11 Jan 2014  7:29 levelében:
> Itt a nagytétényi fennsíkon van
> a nem túl régen épült víztorony, lehet kb 40 méter a magassága, de ez
> csak sacc. A kinézete alapján medence van benne, nem nyomástartó
> gömbtartály. :-) Szóval nyugis vagyok.
Voltam fönn benne, valóban csak tartály. Annyira, hogy még a szivattyúk sem
ott vannak, hanem itt nálunk az utca végében.
Külön tudomány annak megtervezése, hogy az egészben áramoljon a víz, ne
legyen pangó terület, ami megposhadhat.
Úgy épült, hogy kilátó lesz a tetején, van is. Szeptember 11-re hivatkozva
viszont nem üzemeltetik, így nyilván olcsóbb :-(

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu