[Epitesz-barkacs] Légcsere

szlretro szlretro at freemail.hu
2014. Jan. 12., V, 14:50:40 CET

Hello Cser,

2014. január 10., 13:53:04, írtad:

CT> nem elvetemült
CT> csak a kéményseprő mit szól, ha alul egy tükörrel felnéz?

CT> mert a használaton kívüli kéményt átregisztrálja tartalékkéménynek,
CT> az OK, de a kéményregiszterükben kémény marad,
CT> és a gravitációs kéményt sem szűkítheted

Lehet, ki fogtok nyirni :)))
Nem, nem en vagyok a kemenysepro :), de lekopogjam eddig 1x
talalkoztam vele (fizetni is csak 1x kellett).
Ezt a tartalekkemenyt nem igazan ertem, ha kiontom betonnal, es csak
disznek tartom fent a hazon, akkor is atsoroljak?
Egyebkent 2 db dupla kemenyunk van, a masik mar kezdetek ota nem
hasznalt, sztem meg fustot nem latott :)

udv,
e.

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.