[Epitesz-barkacs] Légcsere

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Jan. 12., V, 16:32:19 CET

szlretro <szlretro at freemail.hu> írta, 2014. 01. 12.:
> Hello Cser,
>
> 2014. január 10., 13:53:04, írtad:

> Lehet, ki fogtok nyirni :)))
> Nem, nem en vagyok a kemenysepro :), de lekopogjam eddig 1x
> talalkoztam vele (fizetni is csak 1x kellett).

valamelyik újabb rendelet szerint évi 2x kéményseprés lett

> Ezt a tartalekkemenyt nem igazan ertem, ha kiontom betonnal, es csak
> disznek tartom fent a hazon, akkor is atsoroljak?

én 2007-ben kigyilkoltam a házból az összes kéményt, (és ki is vették a nyilván-
tartásukból) de kint maradt egy "kívülről akár kéménynek is feltételezhető"
rozsdamentes tetőhéj áttörés, és 2012-ben be sem csöngetve valamelyik
kéményseprő a sormunkalapján újra nyilvántartásba vette, 2013. januárjában
leszámlázták és azonnal a Díjbeszedő Faktorházra átengedményezték.

a díjbeszedő számlájáról vettem észre, nemtetszésemet tehát  a díjbeszedőhöz
kellett benyújtanom, ők küldték tovább a Fükétüszhöz, onnan jött egy
fazon 2013. márciusában, az is leszemlézte, hogy az a luk nem luk,
aztán becsöngetés nélkül
augusztusban egy részeg kéményseprő a sormunkakönyvébe mégiscsak
megint beixelte,
én meg szeptemberben a rozsdamentes tetőhéj áttörés megszüntettem,
és most 2013 novemberében elnézést kérve újra kivetté a listájukból, és
2014 jan. díjbeszedő számlában a sztornószámla megjelent.

persze mindez a Székesfővárosban történt, vélhetően jobb helyen lax.

egyébként a rendszerváltozás előtti átkosban is "visszabontani a
tetőhéjalás alá"
volt a törvényes eljárás

> Egyebkent 2 db dupla kemenyunk van, a masik mar kezdetek ota nem
> hasznalt, sztem meg fustot nem latott :)

akkor elvileg "3 +1 tartalék" volt számlázva