[Epitesz-barkacs] Légcsere

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Jan. 12., V, 15:59:50 CET

Azon még nem gondolkoztál, hogy rákötsz egy gyári rekuperátort? Abban van
rendes hőcserélő, ventilátor, szűrő, vezérlés, minden ami kell hozzá.
Cserébe ki kell érte fizetni x ezer (pontosabban x száz ezer Ft-ot).

A másik ami eszembe jut, hogy ez így a kémények környékéről szívja majd a
lakás levegőjét, nem biztos hogy ezzel javítasz a mostani állapoton.

A harmadik, és ez már az én kérdésem is lenne. A leírások szerint ezt úgy
kell csinálni, hogy a konyhából, fürdőből szívod el a használt levegőt, és
a lakószobákba nyomod be. Viszont ahhoz, hogy ez így működjön, kell valami
légmozgási lehetőség a szobák között is. Szoktak pl. az ajtó alatt pár
centit hagyni. Ezt hogyan lehetne úgy megoldani, hogy a hangok ne menjenek
át a szobák között? Vagy erre az a korrekt megoldás, ha a helyiségeket
mind csillag topológiával becsövezik a központba, és azon a távolságon
vész el a hang?

Gábor