[Epitesz-barkacs] Légcsere

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Jan. 12., V, 17:21:48 CET

az ajto alatti resen megy a hang, az ellen nem tudsz mit tenni. ha a befuvo
csovekre gondoltal, azt midnenkeppen csillagba szokas tenni ilyen kis hazak
eseten. az elagazasos cso valamivel olcsobb lehet, de beszabalyozast
igenyel, vastag, stb. tobb rendszer is van a piacon, ami 80mm (vagy 75?
nememlekszem, pedig egymassal is kompatibilisek) muanyag gegecsoszeru
csovekkel mukodik. minden helyisegbe annyi csovet viszel, ahanyan tartosan
vannak benne. igy max sok cso megy, de 80mm-ben elfernek. haloba ketto,
gyerekszobaba 1, wcbe, furdobe 1, konyhat nemszeressuk mert zsiros. es a
kozepen van ket polip doboz.

Vajk