[Epitesz-barkacs] bojler a padláson

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Jan. 12., V, 20:41:11 CET

Ilyen alkalommal voltunk a viztoronyban. De sajnos az elmult par evben a
gellerthegyi tarozoban mar nincs nyiltnap :-(

Amugy tok erdekes a kobanyai viztarozo is, nem kispalyas letesitmeny. Meg
voltunk a ferencvarosi szennyvizatemeloben is, ott van egy muzealis (nagyon
komolyan szoszerint ertendo) gepterem, amit nagy havariakor azert
hasznalnak. De enni lehet a foldrol, es nullanulla rozsda.

Vajk