[Epitesz-barkacs] bojler a padláson

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Jan. 12., V, 21:23:38 CET

Sziasztok!
Nekem volt szerencsém katona koromban átballagni a Duna alatt egy vízmű
alagúton. A Szentendrei szigeten levő kútból pumpálták át rajta a vizet
három csövön. Az egész egy kb. 2-2,5 m átmérőjű beton alagútban volt, jó
mélyen. Géppisztolyos, kutyás  őrök vigyázták, csoda, hogy Jenő bácsi
nevü törzszászlósunknak sikerült engedélyt szerezni az elvtársaktól.
Na ott is a gépterem szinte steril volt.

Misi

   betun 2014.01.12. 20:41 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> Ilyen alkalommal voltunk a viztoronyban. De sajnos az elmult par evben
> a gellerthegyi tarozoban mar nincs nyiltnap :-(
>
> Amugy tok erdekes a kobanyai viztarozo is, nem kispalyas letesitmeny.
> Meg voltunk a ferencvarosi szennyvizatemeloben is, ott van egy
> muzealis (nagyon komolyan szoszerint ertendo) gepterem, amit nagy
> havariakor azert hasznalnak. De enni lehet a foldrol, es nullanulla
> rozsda.
>
> Vajk

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.