[Epitesz-barkacs] Légcsere

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Jan. 13., H, 13:23:10 CET

Vajk Fekete wrote:

> ezer peldat hozhatnank, hogy ugyanaz a szo mast es mast jelent egyes
> szakmakban es tudomanyokban. azon is felhaborodnal, hogy a colos
> deszka nem 1col vastag, vagy hogy a colos vascso nem egy col
> atmeroju? vagy hogy egyes szamolasi modszerek eseten 1m2 lamberiaval
> nem lehet 1m2 falat lefedni?

Hát jó, visszavonulót fújok, igazad van.
Na de itt ugye egy szakmán belül használják két különböző módon, ez azért gáz.
Lehet, hogy nincs is kialakulva ezen szakmán belül, hogy mit kell érteni alatta,
és ki-ki (cég-cég) a saját szempontjai meg üzleti érdekből használ egyedi
definíciót.

Mert hogy a collos cső akárhol is veszed meg, ugyanakkora ám! Na meg az, hogy "a
cső átmérője", nem okés, mert legalább 2 féle van neki. :-)
(A collos deszka mennyire tér el? Szerintem ez már csak pontatlanság, ott nem
századmiliméter a tűrés. :) )