[Epitesz-barkacs] Légcsere

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Jan. 13., H, 13:29:49 CET

persze pontatlansag a colos deszka, mas a tures, de ha valamiert megis
vastagabb iranba ter el a 25.4mm-tol, akkor mar nem colosnak, hanem
tulmeretesnek meg 1-1/4 colosnak hivjak. valahogy mindig vekonyabb, mert
osszeszaradt. ha folyik belole a viz, akkor is osszeszaradt.

a multkor gyalultam nevlegesen 15cm szeles pallokat. volt amibol sehogy nem
lehetett 14cm szeleset kihozni...

igen, ez egy kialakulatlan dolog. egyelore rendes neve sincs, altalaban
entalpias hocserelonek hivjak ami visszanyeri a parat. ez mar alapban is
egy igen ketseges elnevezes, de siman lehet hogy ez fog elterjedni.

Vajk