[Epitesz-barkacs] Kiadó a lakásom...

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2014. Jan. 15., Sze, 21:10:17 CET

Szervusz Gábor!

> és kábeltévé előfizetés) használattól független fix költség, nekem már az
> is pozitív, ha nem üres a lakás és ezeket fizeti valaki.

Nagy közönségnek nem hirdetném túl olcsón, mert jó eséllyel "olyan"
ember kerül bele.

Egyszer volt egy műsor az albérletről. Egy jogászt kérdeztek, azt
mesélte, hog ya lakhatási jog szinte mindennél erősebb. Valakit könnyű
beengedni, és tökmindegy, milyen sznkciókat kötsz ki a vele is
aláiratott szerződésben, az önmagában kevés. Hiába nem fizet, nem
lehet erővel kidobni, ajtót levenni, villanyt kikötni stb. Ő egyetlen
hatásos fegyvert ajánlott: a bérbeadást valahogy a jegyzőnél kell
rögzíteni, és ha ez megvan, akkor már számít a szerződés. Nem
teljesítés esetén jegyzőn keresztül egy hetet mondott a törvényes
kidobásra. Most úgy tudom, ez nem is adóköteles, így minden további
nélkül be lehet jelenteni.

Amúgy érdemes havonta meglátogatni őket, közműszámlákat szintén ellenőrizni.

szia: Balázs