[Epitesz-barkacs] Kiadó a lakásom...

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Jan. 16., Cs, 00:10:31 CET

"KÖZjegyző" mert a "sima jegyző"= falu jegyzője, önkormi

és azzal sem mindig lehet gyorsan

http://www.alberlet.hu/13-Szerzodesek
"Gyakori, hogy a bérbeadó a szerződés közjegyzői okiratba foglalásával
próbálja biztosítani a bérlemény jövőbeni gyors kiürítésének sikerét.
A bérlővel egy fedél alatt élő kiskorú esetében a kilakoltatás a
kiskorú megfelelő elhelyezéséig további késedelmet szenved."