[Epitesz-barkacs] racsnis lánckerék szétszedése?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Júl. 4., P, 12:16:47 CEST

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2014. 07. 04.:

> vettem hozza szerszamot az erzsebet kiralyne uti bringas boltban
> de ha fixalni szeretned, akkor inkabb hegeszd le sztem vagy
> hozd el lehegesztem neked

azt hiszem, hogy a lehegesztés előtt megpróbálom megmacerálni,
mert közben találtam valami reménykeltőt

köszi, utána is nézek, hogy ezt a szerszámot hogyan is nevezik. stb

" mert a csapágy elöbb kikotyogósodik. (Gyakran daráló vagy kattogó
hang jelzi ezt.) "

a 120kilómmal nagy áttétellel megtaposva daráló hang mellett megszalad a racsni,
kisebb áttételnél még néha átviszi az erőt, de az meg nekem kevés :-(

" Ilyenkor a racsni csapagyának utánállítása válik szükségessé."

no, ezt próbálom meg először

"Az állítható kúpot a racsni külső felén találjuk a legkisebb
lánckerék belsejében.
(Általában erre van felvésve a racsni tipusa, gyártója.) Ezt a benne lévő
két vakfuratba illesztett erős zégerfogóval vagy saját gyártású
célszerszámmal nyithatjuk ki, mégpedig - lévén az alkatrész
balmenetes - jobbra. "

húúúúú, ezt azért még kipróbálom