[Epitesz-barkacs] racsnis lánckerék szétszedése?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Júl. 4., P, 12:59:45 CEST

Az a csapagy ami a racsniban van, az csak akkor jatszik, amikor nem tekersz
de gurulsz. Szoval annak nincs szerepe a hajtasban.

Ha szalajt, akkor vagy elkoptak a kormok, vagy  eltortek a rugok, vagy csak
a kosztol leragadtak. Ha ossze is akarod rakni, akkor mindenkepp egy lavor
felett szedd szet, van benne kb 100 darab pici golyo. Osszerakni ugy kell
hogy az egyik felere zsirral felragasztod a golyokat, aztan egy papircsovet
teszel bele, es abba tolod a belso felet, hogy ne lokd le a golyokat
kozben. masok a kalapacsok cernaval osszekotesere eskudnek. aztan
papir/cerna eltavolit majd jonnek a tobbi golyok a masik oldalra.

Vajk