[Epitesz-barkacs] racsnis lánckerék szétszedése?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Júl. 4., P, 17:46:42 CEST

Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> írta, 2014. 07. 04.:
> Az a csapagy ami a racsniban van, az csak akkor jatszik, amikor nem tekersz
> de gurulsz. Szoval annak nincs szerepe a hajtasban.

oké, hurulni tudtam vele

> Ha szalajt, akkor vagy elkoptak a kormok, vagy  eltortek a rugok, vagy csak

sikerült szétszednem (a korábbit is, meg a most problémásat is)

leginkább a koszos letapadásra gyanakszom, mert a rugóval rángatott karmok
nem kopottak, illetve a 2 - 2 karom közül csak 1db-on van kopás, a másik 3
mintha nem is kapaszkodott volna bele az ellenoldalba

most lesz gázolajban kiáztatva, megpucolva, és újra szemrevételezve

> a kosztol leragadtak. Ha ossze is akarod rakni, akkor mindenkepp egy lavor
> felett szedd szet, van benne kb 100 darab pici golyo. Osszerakni ugy kell
> hogy az egyik felere zsirral felragasztod a golyokat, aztan egy papircsovet
> teszel bele, es abba tolod a belso felet, hogy ne lokd le a golyokat
> kozben. masok a kalapacsok cernaval osszekotesere eskudnek. aztan
> papir/cerna eltavolit majd jonnek a tobbi golyok a masik oldalra.

köszi, akkor lesz türelemjáték :-)