[Epitesz-barkacs] racsni teherpróba? Re: racsnis lánckerék szétszedése?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Júl. 5., Szo, 18:19:27 CEST

Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> írta, 2014. 07. 05.:
> ha a racsni elobb tokremegy mint a lanckerek meg a lanc kopna el, akkor ott
> valami fura van. vagy nagyon-nagyon gagyi, vagy sokat mesz esoben sarban,
> es sohasenem takaritod.

a 3 furaság bármelyike bejátszhatott :-(

Shimano MF-HG22 14-28-as menetes racsni, indexes 6s
ebben orosz gépzsírhoz hasonló massza volt, a rugóval rögzített
2 mozgó racsni alkatrész "ágyának" a gázolajos kimosása
tartott a leghoszabb ideig, szóval az "beragadt"

a másik
FALCON feliratú, az meg (zsírzás v. olajozás szempontból) porszáraz volt
a golyókosárhoz hasonló golyótartóban a golyók berozsdásodva
(ebben a 2 mozgó racsni alkatrész egyik oldala volt kopott, és az "ellenoldalon"
is van kopási gyűrű)

van autós szürke (talán lítiumosnak mondott) csapágyzsírom,
összeszerelésnél a golyó beágyazásához az jó lenne?

viszont ha  a  mozgó racsnirész a gépzsírba beakad, akkor
a golyó beágyazáshoz nagyon keveset kellene használnom