[Epitesz-barkacs] racsni teherpróba? Re: racsnis lánckerék szétszedése?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Júl. 5., Szo, 14:35:42 CEST

ha a racsni elobb tokremegy mint a lanckerek meg a lanc kopna el, akkor ott
valami fura van. vagy nagyon-nagyon gagyi, vagy sokat mesz esoben sarban,
es sohasenem takaritod.

nekem amig menetes hatsoagyam volt, 2 lancot kibirt egy, de akkor sem
szalajtott, hanem elkoptak a fogak. mondjuk a mostani ujabb ugynevezett
kazettas agyon ugy 6000km-nel elkezdett szalajtani a szabadonfuto, de
szerintem ujonnan is volt valami baja, mert nagyon halk volt.

Vajk