[Epitesz-barkacs] kombi kazán, fűtés, melegvíz

Nagy Tamás nntamass at gmail.com
2014. Júl. 6., V, 13:02:30 CEST

Hőmennyiségmérős költségmegosztásnál én még nem hallottam olyat, ami igazán
korrekt lett volna.
Mindenféle szorzótényezőkkel korrigálják a szélső lakásokat, földszintit,
zároszintit.

Kollégám legfelső emeletem lakik, mióta mérve van, minden radiátor zárva
van, így is meleg van. Kap egy kis büntető szorzót, hogy ne járjon
elképsztően jól, így csak nagyon jól jár...