[Epitesz-barkacs] racsni teherpróba? Re: racsnis lánckerék szétszedése?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Júl. 6., V, 13:11:37 CEST

Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> írta, 2014. 07. 06.:
> golyok nelkul osszerakva kiprobaltad hogy a racsni jol mukodik?

golyók nélkül  is szépen kattogtak a karmok szabadonfutáskor,

beletettem a golyókat is, kézzel próbálva szabadonfutáskor kattog szépen,
másik irányba (kézzel kis erővel) a karmok az ellendarabba szépen befeszültek,
örömmel beszereltem, de nyeregben ülve (gyengén) taposva már megszaladt

> most pakoltam a bringas cuccok kozott, talaltam ket kopott racsnit. a
> fogaskerekek kozul a gyakran hasznaltak nagyon durvan el vannak kopva, de a
> szabadonfutonak egyikben sincs semmi baja. a szputnik ota nem szereltem
> szabadonfutot. Ha akarsz vele jatszani odaadom, de 7 lanckerek van rajtuk.

köszi, élnék vele