[Epitesz-barkacs] racsni teherpróba? Re: racsnis lánckerék szétszedése?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Júl. 12., Szo, 15:41:07 CEST

Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> írta, 2014. 07. 05.:
> ha a racsni elobb tokremegy mint a lanckerek meg a lanc kopna el, akkor ott
> valami fura van. vagy nagyon-nagyon gagyi, vagy sokat mesz esoben sarban,
> es sohasenem takaritod.

a hátsó váltóban  levő rugók rossz állapota derült ki,
http://ebike.hu/kepek/RWE/saiguan-mega-r-mtb-hatso-valto.jpg
( amikor tegnap vettem egy 1000-esért )

van egy rugós (piaci halmérleg) mérleg, azzal mértem az
az új váltót, 2,5kg-t és jobban meghúzva 5kg-t mértem

az öreg váltónál meg 25dkg-t és 50dkg-t mértem,
(azaz a mostani újnak az 1/10-edét) szóval
először csak ezt cseréltem le próbából, és máris
a láncfeszesség megnövekedése miatt már nem is
ugrott meg a lánc ( persze nem tapostam bele erősen a
pedálba )

most jön a hétvégén folytatásban  a lánchossz beállítása is
http://bikemag.hu/images/2009/03/lanc_13.jpg