[Epitesz-barkacs] kombi kazán, fűtés, melegvíz

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Júl. 7., H, 01:01:14 CEST

Nekem világéletemben a bojler a bekapcsolás után túllőtt, az elején túl
forró vizet ad, és csak később áll be normálisra. De ezt az összesnél
megfigyeltem. Komfort (és talán fogyasztás) szempontjából biztos az
indirekt a legjobb. Nyilván attól is függ, mennyit használják, mert ha
keveset, akkor meg ott hül ki a tartályban és lehet potyára fűtögetni.

Gábor