[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: kombi kazán, fűtés, melegvíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 08:37:32 CEST

Vajk Fekete wrote:
> az az okolszabaly, hogy a keringetes egy fovel noveli meg a melegviz
> energiaigenyet. tehat lehet ugy saccolni hogy ha mi 5-en napi 0.6m3
> gazt hasznalunk, akkor keringetessel ez kb 0.7m3 lenne.

ezt valahol leírva láttad, vagy valami fórumon mondták?
Különben hihetőnek tűnik. Kisebb létszámnál tetemes a növekedés arányaiban.

Azt lehet tudni, hogy ilyenkor hogy szokták a csöveket szigetelni? Ez szerintem
nagyon számít. Tök más, ha van valami jó vastag pl poliuretán minőségű cső, vagy
csak a szokásos vékony filc.