[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: kombi kazán, fűtés, melegvíz

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 10:06:07 CEST

Napkollektor meretezesi leirasban volt. Hogy ha akarok keringetest, akkor
szamoljak plusz egy fovel.

A hoszigetelesnek hatart szab, hogy a csovek a falban vannak, nem kellene
baromi vastagon bevesni. A szokasos az kb 3-4mm PE hab. Lehet meg
szorakozni hogy legalabb a visszatero cso vekony legyen. Aztan beindul a
tuning spiral:
 - homero a legtavolabbi vizveteli helyen, a keringetes csak addig megy
amig oda eler a melegviz, vissza mar nem kell jojjon.
 - okos ontanulos csoda, ami megtanulja a csaladi ritmust, es csak a
szokasos aktiv idoszakokban keringet
 - mozgaserzekelo inditja a keringetest amikor belepsz, mire kezetmosol mar
odaert a melegviz
 - riaszto ha elesitve van akkor nem vagy otthon, tiltja a keringetest
 - es amirol meg nem is hallottam

Vajk