[Epitesz-barkacs] Mosógép vízbetápláló cső beszerzése

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2014. Júl. 7., H, 11:22:33 CEST

   Sziasztok!

   Mosógéphez kellene egy ismerősömnek a víz betáphoz cső.
Ami a géphez van az kb. 1m-es, de legalább 2m-es kellene.
(A fürdőszoba kialakítása ezt igényli jelenleg.)

   Sarki barkácsboltban kapok ilyet? Vagy össze kell raknom
slagból meg csatlakozókból? Ha az utóbbiról van szó, akkor
hogyan kérjem a hollandival ellátott műanyag csatlakozókat?
Gondolom, valami awab-bilinccsel megoldható a slaghoz
rögzítés? Meg gondolom, nem kerti slagból kellene 2m-t
venni, hanem ehhez való gumicsőből... annak mi a neve?

   Jah! A gyári - nálam legalábbis - préselve van. A haverét
nem láttam még. Ha az is préselve van és szét tudom
bontani úgy, hogy a műanyag végek ne sérüljenek, akkor
végül is azokat fel tudom használni, nem? Akkor csak
2m cső meg a bilincsek kellenének...

    Üdv.: Horváth Zsolt