[Epitesz-barkacs] Mosógép vízbetápláló cső beszerzése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 11:39:19 CEST

hozso_001 at freemail.hu wrote:

>    Mosógéphez kellene egy ismerősömnek a víz betáphoz cső.
> Ami a géphez van az kb. 1m-es, de legalább 2m-es kellene.
> (A fürdőszoba kialakítása ezt igényli jelenleg.)

Nekem egyszer volt ilyen feladatom, albérletben működött az ottlétünk alatt:
Hajlékony, átlátszó műanyag cső, 10mm külső, 6mm belső átmérővel. Messze tudja a
hálózati víznyomást. A csatlakozási részeket nekem kellett megoldanom.

Nem azért írtam, hogy ezt alkalmazd, inkább csak érdekesség. Ez ugye olyan
átmérőjű, mint egy pl hosszabbító kábele, hajlékony is, szóval akárhova el lehet
rejteni.