[Epitesz-barkacs] kombi kazán, fűtés, melegvíz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 12:56:10 CEST

Acs Gabor wrote:

> A saját termosztátom ha fél fok hiszterézissel megy, meg még kicsit
> túl is leng a rendszer, akkor is 1 fokon belül marad a lakás
> hőingadozása, azt én észre sem veszem, nem hogy zavarna. De Józsi
> írta már régebben, hogy őt 1 fok már zavar. Ki ilyen, ki olyan.

Ha ez én volnék (nem tudom), akkor van újabb hírem:

Most már teljesen stabil hőfoknál is van belső hőingadozás. Többmindentől függ,
gyógyszer, kaja..., a lényeg, hogy hol arra ébredek, hogy majdmegfagyok, hol meg
ki kell takaróznom, sőt, ez is kevés, leizzadok. Erre van az ágyam felett egy
plafonventi, azzal lehet gyors hűtést elérni.

Szóval akárhogy is, nem jó sem az öregség, sem a betegség, de a kettő együtt a
legszarabb. De ezt a hőingadozás-érzést technikai eszközökkel még ki lehet lőni,
csak hát nem úgy, hogy az ember fel se ébred. (Pontosabban úgy is lehet, de azt
csak egyszer. Néha eszembe is jut a lehetőség.)