[Epitesz-barkacs] kombi kazán, fűtés, melegvíz

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Júl. 7., H, 13:17:11 CEST

Én is érzékeny vagyok a hőingadozásra, de főleg éjszaka, amikor alszok.
Ez a korral járhat, mertrégebben nem volt gond az alvókámmal.
Most meg nem tetszik, ha zaj van, ha hideg van, ha meleg van, ha éhes vagyok...
Nappal ezek kevésbé zavarnak.
Ezért is tetszett meg az a termosztát, ami jóformán hőingadozás nélkül
tartja a hőmérsékletet éjszaka.

Lassan eljutok oda, hogy más hőmérséklet kell az alvás elején és más
hajnal felé. :-(

Üdv. Tibi