[Epitesz-barkacs] paks - elore menekulesi lehetoseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 10., Cs, 09:46:51 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> helyen volt. Több cég telepít gépeket hideg, északi országokba, ott
> még nagyobb a megtakarítás, mert többet lehet a kinti hideggel hűteni
> és jobban rá lehet dolgozni a fűtésre a hulladékhővel.

Sok érdekes dolgot írtál, de ezen fennakadtam. Nem értem, hogy ha a hulladékhőt
MW-okban mérik, akkor mi az, hogy ezzel rásegíteni a fűtésre? Még egy
vaslemezből készült, jó nagy épületnek se biztos, hogy MW-okban mérik a fűtési
teljesítmény-igényét. (Na jó, egy 50x50x50 m-es vaslemez kocka benti +25,
kinti -15 esetén kér pár MW-ot, de az épületek nemigen vaslemezből vannak. :-) )