[Epitesz-barkacs] paks - elore menekulesi lehetoseg

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Júl. 10., Cs, 11:14:32 CEST

Egyszeruen egy ilyen gazos izenek baromi draga az uzeme. Csak arra eri meg,
hogy dragan termeljenek vele csucsaramot. De most csucsaramot is egesz
olcson lehet venni. Kisebb a bukta igy, mintha uzemelne. Gondolom olyan a
szerzodes, hogy a rendelkezesreallasert kapnak annyit amibol at lehet
olajozni a csuklokat hetente egyszer meg kifizetni az ejjeliort es kesz.

Vajk