[Epitesz-barkacs] paks - elore menekulesi lehetoseg

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Júl. 10., Cs, 11:21:14 CEST

En kicsit ilyenek tamogatasaban dolgozom. Nagyon meglepo neha hogy mire
kell figyelni.

Alapveto mertekegyseg a kW/m2 (vagy kW/sqft), amire az epulet tervezve van.
Erre meretezik a betapot, a legkondit es az UPS-t is. Es hiaba lehet venni
1unitos (4cm magas) 4 procis szervert, amibol a 47 unitos szekrenybe
elvileg 40 beferne, a 40 gep lenne 20-25kW, amit messze tobb mint amire a
helyet terveztek. Igy aztan a szekrenyek felig sincsenek, es megis teli
vannak.

Van olyan, hogy alpadlo alol jon a hideg a rack alatti lyukon, es fent
felmeter atmeroju csovon megy el az almenyo fole, ahonnan huzzak ki. Es
ezzel ugye gond hogy a rack tetejen azt a levegot kapna a gep amit az also
mar felmelegitett. Ezert oldalt betesznek egy lapos csovet, amin jon fel a
levego, es az oldalan vannak kitorheto ablakok, amiket a gepeknel kitornek
hogy ott jojjon belole oldalra ahol a gep van.