[Epitesz-barkacs] paks - elore menekulesi lehetoseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 10., Cs, 16:53:09 CEST

Vajk Fekete wrote:
> ezeknek mar a hasan vannak a labak negyzetracsban. egy ilyen durva
> proci mondjuk 2cm2.

Sejtettem valamit, de max azt, hogy oldalanként 3 sorban. De hogy telibe!

A 2cm2 felület közelében van gondolom a hőforrás, hogy rövid úton lehessen a hőt
kihozni, ott meg belül jószerivel egy felület mentén vannak a félvezetők, ugye?

Mondjuk működik még 90 fokon, a felület meg csak 40 fok, és tizedmilliméterre
jut a hőfokkülönbség, azt elég sokféle anyag ki tudja vinni, de gondolom ki van
találva az az anyag, ami erre megfelelő.

(Engem amúgy rohadtul meglepett, amikor olvastam a gyémánt hővezető képességét.
Ez ugye szigetelő anyag, és az ezüstnél is messze jobb hővezető. A nanocsövekről
nem is beszélve. A szén egy meghökkentő anyag.)