[Epitesz-barkacs] paks - elore menekulesi lehetoseg

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Júl. 10., Cs, 16:56:55 CEST

nemnem. a szilicium maga mondjuk 15x15mm. kell a meret, mert tobb milliard
tranzisztornak megfelelo cucc van rajta. (pl a procin kivul egy csomo
memoria)  ez rajta van egy 35x35 keramia hordozon, aminek a masik oldalan
vannak a labak. felul a lapka maga meg le van zarva egy vekony femlappal
vagy keramialappal, es annak nyomodik neki a hutoborda vagy mas hoelvezeto.

Vajk