[Epitesz-barkacs] paks - elore menekulesi lehetoseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 11., P, 07:59:53 CEST

Cser Tamas wrote:

> KTY81 series Silicon temperature sensors, fekete műgyantában
> ez egy rossz  hővezető anyagba beágyazott valami, amit üzembiztosnak
> nyilvánítottak,
> amivel a rossz hővezetése ellenére a "túloldali" hőfokot, hőváltozást
> képes detektálni

Hú, ez egy tök más terület. Én is csináltam már olyat, hogy bebugyoláltam a
PT100-at mindenféle zsugorcsövekbe, aztán beletoltam egy zárt koracélcsőbe, ami
jó bő volt, tehát levegővel volt körülvéve. Tök jól felveszi a környezeti
hőmérsékletet, mert hát ugye állandósult állapotban nincs hőáram. Tehát nagy
hőellenálláson is nulla a hőfokesés. És mivel maga a szenzor kicsi hőkapacitású,
a beállási idővel (kicsi RC nagy R esetén is) sincs nagy baj sok alkalmazásban.