[Epitesz-barkacs] Ponyva

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 17., Cs, 14:53:05 CEST

Acs Gabor wrote:
> Egy ideje guglizgatok a témában, de még nem találtam meg az igazat.

Erre véletlenül tudom a tuttit:
www.tentimpex.hu

A ponyvasátramat ők csinálták az általam megadott méretekre. Olyan anyagból, ami
sok éve bírja a telet-fagyot-napot, nem romlik az anyaga. Max koszos már
itt-ott, de ez az én hibám.

Szóval van UV- és fagyálló, meg amit akarsz-álló anyag. És olyat csinálnak,
amilyet akarsz, alakra, méretre, bármi, még vázra is hajlandók, csak ugye minél
több az, amit ők csinálnak, annál drágább.

> Tapasztalatok? Vagy más anyag? Nagyapámnak még olyan vastag, vászonból
> készült katonai volt, egész életében kiszolgálta.

A vászonszerű is biztos jó tud lenni, de ha elmegy belőle bármiért az
impregnálás, bent ugyanúgy esik, mint kint, csak apróbb szemekkel. :-)

Ez az uv- meg mindenálló ponyva fehér, átmegy rajta némi fény, de nem áttetsző,
nem átlátszó. Most erős vascső váza van, jól ki van mindenütt kötve (kivéve az
alján), és a legnagyobb vihar meg a nagy hó se tudta tönkretenni.

(Először vettem egy metro-s csíkos sátrat. Aztán szétfoszlott a naptól,
megvettem a ponyvát a vázra méretezve. Aztán szétment a váz, és megcsináltam a
felállított sátor alá a vascső vázat a kész ponyvához illeszkedőt. Lehetett
volna helyből vasvázas és ponyva, ha tudtam volna előre, de ugye utólag okosnak
lenni annyi, mint előre hülyének. Ki gondolta volna, hogy kérdezni is lehet pl a
listán. :-) Persze jó rég volt, nemtom, volt-e már ez a lista. Az elektro biztos
volt már.)