[Epitesz-barkacs] Ponyva

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2014. Júl. 17., Cs, 15:47:58 CEST

---------- Original Message -----------
From: "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Thu, 17 Jul 2014 14:53:05 +0200
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Ponyva

> Erre véletlenül tudom a tuttit:
> www.tentimpex.hu

Na mondjuk az latszik hogy a weboldal keszites nem az erosseguk .)

> (Először vettem egy metro-s csíkos sátrat. Aztán szétfoszlott a
> naptól, megvettem a ponyvát a vázra méretezve. Aztán szétment a váz,
> és megcsináltam a felállított sátor alá a vascső vázat a kész
> ponyvához illeszkedőt. Lehetett volna helyből vasvázas és ponyva, ha

Ez egy kicsit a gyaloggalopp kiralyos-varas jelenetere emlekeztet :D
Hogyaszongya epitettem egy varat, azt elnyelte a mocsar. Akkor epitettem egy
masikat, az kigyulladt, osszedolt, aztan sullyedt el. Na de ez a harmadik, ez
mar all :D

Jano