[Epitesz-barkacs] Ponyva

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 17., Cs, 20:19:17 CEST

> Én majd agyagos talajba szeretnék fúrni, a helyiek szerint az így
> nyáron annyira kemény mint a szikla, még csákány is alig viszi,
> tavasszal meg simán ásható.

érdekes lesz az agyagba fúrás.
Nekem olyan fúróm van, ami kemény dolgohoz jó. Ahogy kicsit is lágy,
agyagos-szerű, csúszós-mászós az anyag, már nem jó. De nem tudom, mivel kellene
ilyet fúrni, néha kellene. Van a mésznek olyan változata, ami inkább az agyaghoz
hasonlít. Ehhez valami éles fúróféle kellene sok hellyel a csigavonal mentén.
Azt el se tudom képzelni, hogy kihordaná a dzsuvát, szóval megtelik mondjuk 10
centi, és ki is lehet húzni, lepucolni..., szóval macerás. De ezt csak én
képzelem. Lehet, hogy van rá jó módi.