[Epitesz-barkacs] Ponyva

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Júl. 17., Cs, 18:11:35 CEST

Erről a fúrásról már írtál régebben, csak elfelejtettem. Úgy rémlik,
sziklás a talaj, és valami spéci fúró kellett hozzá?
A PU hab érdekes ötlet.

Én majd agyagos talajba szeretnék fúrni, a helyiek szerint az így nyáron
annyira kemény mint a szikla, még csákány is alig viszi, tavasszal meg
simán ásható.

Gábor