[Epitesz-barkacs] teljes kepernyo

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Júl. 24., Cs, 14:44:51 CEST

Sziasztok!
Szia Józsi!

Milyen operációs rendszer?
Tudod hogyan lehet elindítani a feladatkezelőt?

Vagy lent a tálcára kell jobb egérgombbal kattintani és ott elindítani,
vagy Ctrl-Alt-Del egyszerre és ott kiválasztani.
Ezután, amikor már megy, a teljesítmény fület válaszd ki!
Majd indítsd el a különböző böngészőket, ahogy ebben a levélben leírtad és
figyeld, hogy a teljesítmény fülön látható grafikon mit mutat.
Nekem az a sejtésem, hogy a processzor túl gyenge a film megjelenítéséhez.
A processzor meg kettő is lehet.
Vagy a CPU, vagy a videókártya processzora.
A film akadozása utal arra, hogy túl nagy a számítási igény és a gép nem
győzi.

Üdv. Tibi