[Epitesz-barkacs] teljes kepernyo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 24., Cs, 15:16:01 CEST

Varga Tibor wrote:

> Vagy lent a tálcára kell jobb egérgombbal kattintani és ott
> elindítani, vagy Ctrl-Alt-Del egyszerre és ott kiválasztani.
> Ezután, amikor már megy, a teljesítmény fület válaszd ki!
> Majd indítsd el a különböző böngészőket, ahogy ebben a levélben
> leírtad és figyeld, hogy a teljesítmény fülön látható grafikon mit
> mutat.

Ilyet már játszottam régen is. Ha a proci 100%-on van, az azt szokta
eredményezni, hogy a videó akadozva, ugrálva játszódik le. De megjelent
mindenképpen teljes képernyőn is. Tényleg gyenge a processzor, de ettől még
vinnie kéne a teljes képernyőt, főleg, hogy ez egy relatíve új jelenség.

Viszont érdekes módon ahogy írtam is, az RTL videói silverlight segédprogrammal
vagy hogy kell ezt írni, vannak lejátszva, és az tök folyanatos, a szájmozgás
szinkronban van a hanggal, szóval ott nincs gond. (Max az történik, hogy ha
hosszú az anyag, mondjuk 1 órás, akkor közben néha megáll, kiírja középre, hogy
buffering, aztán újra megy tovább néhány másodperc múlva, de onnantól megint jó.

Viszont pl a sorozatbarátról jövő filmek simán mennek. Na jó, nem simán,
akadozva, de ezt már elnézem. A proci tényleg 100%-on fut közben.
Sőt, látható, hogy az adobe flash player játssza le.
Lehet, hogy ha valahogy a böngészőben lehetne állítani, hogy ezzel kavarjon,
akkor a többi is jó lenne? De hogyan?

Na próbálkozom.