[Epitesz-barkacs] teljes kepernyo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 24., Cs, 16:27:31 CEST

> Az csak egy paraméter, hogy teljes képernyős a videó.
> A videó felbontása sokkal fontosabb, mert a processzor, a videokártya
> processzora több képponttal többet kénytelen dolgozni.

Világos, látszik is, hogy jobban akadozik.

> A kereskedelmi tévék Magyarországon nem sugároznak HD minőségben, mert
> akkor többet kellene fizetni az Antenna Hungáriának. Legalábbis én nem
> tudok ilyen tévéről.

Hát nem azért a húsz pezóért, de eddig a legjobb minőséget pont az rtl-nél
láttam. Bármelyik másik, akár jutubos, akár máshonnan vett filmek meg se
közelítik. Persze lehet, hogy csak nálam.

> Ezt a géped és a web oldal közötti internet vonal sávszélessége
> okozza. Legtöbbször a közvetlen szolgáltatódnál, vagy közte és a Te
> géped közötti alacsony átviteli sebesség.

Ez most egy elvileg 25 megás üveg, és ha megnézem a sebességtesztet, tényleg
majdnem tudja is.

> De lehet akár az RTL weboldalának a túlterheltsége is, ha onnan
> töltőd le, amit nézel.

Lehet, hogy az okozza ezt a bufferint dolgot, de most nem ez a fő probléma,
ezzel lehet azért mit kezdeni. A többi a zűrös.

> Az, hogy néhány hete még jó volt, és most nem, azt okozhatja egy olyan
> frissítés, amit akkor raktál fel.

Ez a frissítési téma érdekes. Az látszik kiderülni, hogy az automata
frissítéseknek nem kéne hinni. Most leszedtem kézzel a firefox legújabb
verzióját, és csak néztem. Az előző 12-es volt, ez meg 31-es, mert hogy kézzel
az adobe flash playert is leszedtem, de előtte megnéztem a feltételeket, és azt
írja, hogy legalább 17-es firefox kell neki. Ezért tettem.

Viszont gőzöm sincs, hogy az adobe flash player hova települt. Találtam olyan
helyet, hogy macromedia, ott pl mindenfélét, pl hogy sorozatbarat, és lehet,
hogy ezért tudja a sorozatbarát videóit lejátszani teljes képernyőn. Azért
kellene tudni, hogy hova települt (a név se ismert), mert van a Beállítások
menüpont alatt olyan, hogy alkalmazások, ott mindenféle fáljtipushoz lehet
választani kézzel programokat, hogy azzal történjen a lejátszás. De ez a fránya
macromedia vagy adobe flash player sehol nem szerepel, és nem is találom. Pedig
most installálódott.

> Vagy egy víruskereső, vagy bármi, ami akkor kezdett futni a háttérben
> és fglalja a géped erőforrásait.
> Vagy akkor frissült egy erőforrás igényesebb verzióra.

Valóban van itt víruskergető, megpróbálom anélkül, hátha.

De az is lehet, hogy a két install után a gépet is újra kell indítani, most ez
jön. Majd elmesélem, mi lett.