[Epitesz-barkacs] teljes kepernyo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Júl. 24., Cs, 17:26:06 CEST

Varga Tibor wrote:
> Szia Józsi!
>
> A flash player-t a Vezérlőpult -> Programok telepítése, eltávolítása
> útvonalon találod.
> Ott tudod leszedni.

Na de nem leszedni akarom, hanem az eszközök, beállítások, alkalmazások
menüpontban sok helyhez hozzárendelni. De azt is látom, nem szükséges ez, mert
amikor elindítok egy jutub videót, és rákattintok jobb gombbal, megmutatja, hogy
ezzel történik a lejátszás.

Más kérdés, hogy esetleg ezt meg lehetne-e változtatni valami más
lejátszóprogramra, ha ezzel az istennek se akar teljes képernyős módit
választani. De ezt se tudom, hol lehetne megváltoztatni, lehet-e egyáltalán.

> Ráadásul, úgy tudom, hogy adott böngészőhöz települ.
> Amikor ilyet telepítek, ilyesmit olvastam valahol, valamelyik
> képernyőn.

Úgy tűnik, települ ez mindenféléhez, mert akármivel játszom le a videót, mindhez
ugyanaz jön fel, tehát videóra jobb gomb, alul meg, hogy adobe flash player - és
a verziószám.

Az is felmerült bennem, hogy valami régebbit kéne felrakni, mert azzal talán a
régebbi gépen működik a dolog.
Van más is ilyen. Pl a winampnak csak egy régebbi verziója hajlandó működni,
ezért gondolom.